Realistické svetlo vo svete tieňov.
O očakávanej hororovej hre The Medium, ktorá vyjde na PC a Xbox Series X/S už onedlho 28. januára, sme naposledy písali koncom novembra, kedy vyšiel trailer s názvom Threats. Hráči sa na The Medium tešia práve pre unikátny herný prvok, ktorý umožňuje dynamické prepínanie medzi dvoma realitami – živej a mŕtvej. No okrem toho hra ponúkne podporu pre zaujímavé technológie, ktorou jednou z nich je RTX. Práve túto podporu demonštruje nový oficiálny RTX trailer.
NVIDIA RTX umožňuje ray tracing za behu v hrách, ktoré ray tracing implementovali a bežia na RTX podporujúcich grafických kartách. Čo je ray tracing? Jednoducho povedané, ray tracing dokáže simulovať reálne svetelné lúče a to dynamicky v reálnom čase. Všetko spojené so svetelnosťou a osvetlením tak pôsobí realisticky, či už ide o samotné zdroje svetla, tiene či odrazy. V ešte kratšej skratke: ray tracing simuluje reálne svetelné lúče vo videohrách. Bez tejto technológie musia vývojári vytvárať vizuálne statické triky, ktoré majú za úlohu vzbudiť dojem skutočného svetla. Vždy však ide o vopred renderované animácie, ktoré nie sú generované dynamicky a preto nepôsobia autenticky. Samozrejme, lepšie je raz vidieť, než stokrát počuť, takže si pozrie trailer a posúďte kúzlo RTX sami.
V The Medium sa hráč ocitne v koži Marianne, média so schopnosťou cestovať naprieč dvoma odlišnými realitami. Vo svete duší nastal chaos, podľa všetkého vyvolaný entitou The Maw, zrodenou z hnevu, smútku, hanby a bezmocnosti. Marianne bude musieť riešiť bizarné záhady, ak chce „na druhú stranu“ opäť priniesť pokoj. The Maw však nebude jedinou hrozbou. Svet temnoty je plný zlomyseľných duchov.
The Medium je od poľských vývojárov Bloober Team (Layers of Fear, Blair Witch) a vyjde 28. januára na PC a Xbox Series X/S. Okrem NVIDIA RTX bude hra podporovať aj NVIDIA DLSS.
RTX trailer: